Nicolas Winding Refn skulle angiveligt snart lave en vikingefilm ved navn “Valhalla Rising”, med Mads Mikkelsen i hovedrollen og svenske Stellan Skarsgård i en birolle. Filmen skulle starte indspilning og have premiere næste år.
”Det bliver med skandinaviske skuespillere. Jeg er en stor genrefilms-fan og vil lave filmen som science fiction. Det var sikkert lidt som science fiction at leve på den tid,” siger Refn.
”Filmen får samme energi som ‘Pusher’. Men jeg skal spille en ultra-cool viking, der slår Stellan Skarsgård ihjel,” fortæller Mads Mikkelsen.
Nicolas Winding Refn er til efteråret klar med “Pusher III” med Zlatko Buric i hovedrollen
#1 Yoda 19 år siden
#2 pulse83 19 år siden
#3 Hal60 19 år siden
#4 evermind 19 år siden
Hvad angår vikinge-projektet, lyder det da som en spøjs idé. Jeg er spændt på at høre mere. :)
#5 filmz-milf hunter 19 år siden
#6 filmz-kidcaffeine 19 år siden
Jeg tror godt det kunne blive interessant, hvis han virkelig får bevæget sig ud i noget uafprøvet. Men nu må vi se, hvad der sker og hvor lang tid der ender med gå. I første omgang glæder jeg mig også til Pusher III.
#7 filmz-Sham4n 19 år siden
En bad ass vinkingefilm er virkeligt noget der har stået højt på min ønskeliste i mange år og at det så endda er en dansker der laver den er jo bare super. Især når man tænker på hvilken energi NWR er i stand til at lægge i sine film.
hmmm ved ikke lige helt hvad der menes her, men hvis det er en slags Thorgal fantasy skal jeg nok være der til præmieren. Endelig en dansk genrefilm...
--Bruce Lee
#8 NightHawk 19 år siden
#9 filmz-cluas 19 år siden
#10 gi-jones 19 år siden